Kedves Klienseink!
Amint azt észrevettétek, átálltunk egy másik, korszerűbb foglalási rendszerre. Viszont ez az átállás az átmeneti időszakban okoz némi funkciókiesést. Többen jeleztétek, hogy az előző rendszerben foglalt időpont “lemondó linkjein” az időpont nem mondható le.
Dolgozunk rajta, hogy ez megoldódjon, de valószínűleg ez azért van, mert a régi rendszer már nem aktív. Ezért sem a lemondó link, sem a figyelmeztető email nem működik már.
Ezért kérünk benneteket, fokozottan figyeljetek a korábbi rendszerben foglalt időpontjaitokra, illetve a lemondást oldjuk meg úgy, hogy a foglalást visszaigazoló emailt visszakülditek, és a tárgyba beírjátok, hogy lemondás, vagy törlés, vagy bármi. Nem kell írni semmi mást.
De úgy is jó, ha egy emailt/messengert írtok: amibe csak az időpont + TÖRLÖLVE van. Semmi egyéb indok, stb. nem szükséges. Ez esetben mi manuálisan töröljük azt az időpontot, illetve visszajelzünk Nektek, hogy OK.
Ez, ahogy elfogynak a korábbi rendszerben foglalt időpontok “kikopik” majd. Az új rendszer meg már tökéletesen működik. Reméljük a Ti megelégedésetekre is!
Nagyon köszönjük!